Co uszkodzone - klawiatura czy chipset klaw. na płycie głównej ?
Colnet
2023-05-04 20:49:29 UTC
Miesiące temu zauważyłem klika kropelek wody na klawiaturze i wtedy nie przeszkadzało mi to bo i tak używałem dla wygody klawiatury Wi-Fi.
Teraz od kilku tygodni jednak muszę używać laptopa w różnych miejscach i zauważyłem że niektóre klawisze na macierzystej klawiaturze laptopa - nie funkcjonują. Niestabilnie pracują też gniazdka USB - rozłączają się i potem znów poprawnie pracują. W związku z czym mam pytanie: Jak rozpoznać co jest uszkodzone - sama klawiatura laptopa HP250 G3, czy też może winny jest interface klawiatury na płycie głównej. Mam na pokładzie Windows i Linux - używam jednak tylko Linux - 99% czasu. Proszę o jakąś podpowiedź.
mirekc
2023-06-05 09:26:55 UTC
Post by Colnet
[...]
Oddaj laptopa do dobrego serwisu. Jeśli wnętrze było zawilgocone przez
kilka tygodni, to mogło dojść do na tyle poważnych szkód że samo
wysuszenie nie wystarczy.