Hosting
Kamil
2021-09-07 08:30:01 UTC

Miałem swoją stronę w Google, która bez powiadomienia i podania przyczyny
została usunięta. Na wspomnianej stronie miałem zakładki pozwalające dodać,
wyświetlić i usunąć pliki. Gzie i jak mogę założyć taka stronę z hostingiem?
Chodzi o umieszczanie niewielkich plików np. screenów okien komunikatów, czy
fotek naprawianych urządzeń. proszę o pomoc i pozdrawiam Grupowiczów.
Jacek Maciejewski
2021-09-07 08:35:30 UTC
Witam
Jak "darmo" to spróbuj www.prv.pl
--
Jacek
I hate haters.
Kamil
2021-09-07 14:21:33 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Jak "darmo" to spróbuj www.prv.pl
Dzięki za link. Spróbuję. A póki co spróbowałem już na dwóch serwisach.
jeden to:

https://tiny.pl/9tjqm

I co dalej? Jak na tej stronie umieścić jakieś pliki? Ja tego nie ogarniam.

A druga próba skutkuje komunikatem:

https://pl.000webhost.com/darmowa-rejestracja

"Wygląda na to, że używasz serwera proxy. Wyłącz proxy i spróbuj ponownie."

W ustawieniach Firefoksa ustawiłem opcję "Bez serwera Proxy", a komunikat
dalej jest. Za pierwszym razem jest komunikat, że nie udało się uzyskać
bezpiecznego połączenia. Ponowienie próby skutkuje wspomnianym komunikatem.
Coś kiepsko działa ten serwis.

Pzdr
Jacek Maciejewski
2021-09-07 15:27:48 UTC
Post by Kamil
Dzięki za link. Spróbuję. A póki co spróbowałem już na dwóch serwisach.
https://tiny.pl/9tjqm
I co dalej? Jak na tej stronie umieścić jakieś pliki? Ja tego nie ogarniam.
IMO to jest program chmurowy do konstruowania stron. Jak sobie jakaś
wystrugasz, możesz ją opublikować jak masz gdzie. Inaczej mówiąc, musisz
mieć adres serwera na którym tą stronę powiesisz.
Post by Kamil
https://pl.000webhost.com/darmowa-rejestracja
"Wygląda na to, że używasz serwera proxy. Wyłącz proxy i spróbuj ponownie."
To płatny serwis, nie będę tam kopał.
--
Jacek
I hate haters.
Jacek Maciejewski
2021-09-07 15:42:14 UTC
Post by Kamil
https://pl.000webhost.com/darmowa-rejestracja
"Wygląda na to, że używasz serwera proxy. Wyłącz proxy i spróbuj ponownie."
To płatny serwis, nie będę tam kopał.

PS. Pokopałem trochę w sprawie z pkt.1. Otóż dostęp do swojej strony
zrobionej w tym kreatorze maswz poprzez usługę Dysk na twoim koncie
Google. Zaloguj się do niego, wybierz Dysk, tam będzie wykaz rzeczy
zmagazynowanych i m. i. twoja stronka. tamże możesz sobie ją edytować w
nieskończoność. Strona nie wymaga zewnętrznego serwera, jest dostępna
pod adresem https://sites.google.com/view/twojanazwa gdzie twojanazwa to
to co nadasz podczas publikowania skonstruowanej strony.
--
Jacek
I hate haters.
Jacek Maciejewski
2021-09-07 15:46:05 UTC
Post by Kamil
[...]

zrobionej w tym kreatorze masz poprzez usługę Dysk na twoim koncie
[...]
to co nadasz podczas publikowania skonstruowanej w tym kreatorze strony.
--
Jacek
I hate haters.
Kamil
2021-09-12 12:56:08 UTC
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

[...]

Ogromne dzięki za wskazówki. Działa. Trochę to pokręcone, ale najważniejsze,
że trybi.

Pzdr
mrvtktjv
2021-09-16 11:35:49 UTC
Post by Kamil
Post by Jacek Maciejewski
[...]
000webhost odradzam ze względu na... drzemki serwerów.
https://www.000webhost.com/forum/t/regarding-over-sleeping/97568

Za to polecam ct8.pl. To darmowa, nieco ograniczona wersja hostingu
MyDevil (służąca niejako za jego reklamę dla administratorów), ale do
stron nie "dokleja" reklam. Warunek utrzymania tam strony to logowanie
się do panelu przynajmniej raz na 3 miesiące.

PiteR
2021-09-08 20:42:04 UTC
Post by Kamil
Chodzi o umieszczanie niewielkich plików np. screenów okien
komunikatów, czy fotek naprawianych urządzeń.
obrazki tu można pokazywać
bezproblemowa strona

https://imgbb.com
--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę
Kamil
2021-09-12 13:07:22 UTC
Użytkownik "PiteR" napisał:

obrazki tu można pokazywać
bezproblemowa strona

https://imgbb.com

=================

Wiem, ale dzięki za link. Jednak na swojej stronie mogę umieszczać nie tylko
obrazki. Swego czasu miałem stronę na Republice. Mogłem robić własne źródła
strony i podstron w html przez dostęp FTP. To było przyjazne i
profesjonalne. Niestety zniknęło. czegoś takiego właśnie szukam.

Pzdr
Jacek Maciejewski
2021-09-12 13:11:27 UTC
Post by Kamil
Swego czasu miałem stronę na Republice.
Ja też. Zmigrowałem na www.prv.pl, działa tak samo jak republika, dostęp
po ftp.
--
Jacek
I hate haters.
PiteR
2021-09-12 16:29:37 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Kamil
Swego czasu miałem stronę na Republice.
Ja też. Zmigrowałem na www.prv.pl, działa tak samo jak republika,
dostęp po ftp.
No i jak Ci tam? Czy to jest całkowicie darmowe bez domeny?

https://www.prv.pl/hosting/#details

Jacek Maciejewski
2021-09-12 16:40:09 UTC
Post by PiteR
No i jak Ci tam? Czy to jest całkowicie darmowe bez domeny?
Bezproblemowo, nawet licznik nie ginie co się zdarzało na republice. A
darmowo? No nie, darmochy nie ma na tym najlepszym ze światów. Doklejają
reklamy aczkolwiek jak przed chwilą sprawdziłem, okienko na reklamę jest
puste.
--
Jacek
I hate haters.
Kamil
2021-09-12 16:30:38 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Ja też. Zmigrowałem na www.prv.pl, działa tak samo jak republika, dostęp
po ftp.
Założyłem stronę i podstronę/katalog. Póki co nie widzę, żeby działało tak
samo jak Republika. Jak się dostać do źródła przez FTP? W oknie FTP mam
propozycję zmiany hasła. Po co, o co chodzi?

Pzdr
Jacek Maciejewski
2021-09-12 16:53:37 UTC
Post by Kamil
Post by Jacek Maciejewski
[...]
Nie mam pojęcia. Zakładałem konto parę lat temu i wyglądało to nieco
inaczej niż to co widzę. A może już zapomniałem? :) W każdym razie,
zaczynasz od założenia sobie konta na ich stronie www.prv.pl a jak już
je masz to ustawiasz sobie oddzielne hasło do konta ftp. Loginem na
stronie prv jest twój adres mailowy a login na serwerze ftp to adres
mailowy skonstruowany z adresu twojej strony .
Dla przykładu:
mój login do stromy prv: ***@go2.pl
hasło do tej strony: xxxxxx

adres mojej hostowanej strony: aaa.xlx.pl
login do serwera ftp: ***@xlx.pl
hasło do serwera ftp: yyyyyy
--
Jacek