Security Check:
Kamil
2022-07-22 14:50:10 UTC

Po kliknięciu na link:

http://www.liveshow-tv.com/en/Forum/eUrotic-TV/Videos-Requests/The-complete-Show?p=4

pojawia się strona:

http://www.liveshow-tv.com/extlink.php?l=jODno6lbaGJV0tyWnoqepVLP4qBlYJ2th%2BDkmKFYcWhbot1qnJByqVTk

z komunikatem

Security Check:

a niżej jest "Submit", ale klikanie w to nic nie daje. Co jest grane?

Pozdrawiam
Colnet
2022-07-23 19:35:49 UTC
Post by Kamil
Witam
[...]
Ja pracuję pod Linux'em i jak wkleję ten pierwszy link to mi się wyświetla strona z video z jakimiś dziewczynami, a poniżej
jeden z komentarzy jest że video nie działa, jednak nie dostaję przekierowania na ten drugi link, co może wskazywać na to że strona jest napisana na kompy z Windows i jakiś program, prawdopodobnie virus robi przekierowanie na tą drugą stronę. Uważaj, bo tu może chodzić o pieniądze i dojście do banku lub karty płatniczej, więc już teraz weź się za aktualizację definicji virusów, a po tem przeskanuj dysk, co i tak Ci nie da gwarancji że nie masz virusa na kompie.
Kamil
2022-07-24 06:03:23 UTC
Post by Colnet
Ja pracuję pod Linux'em i jak wkleję ten pierwszy link to mi się
wyświetla strona
z video z jakimiś dziewczynami,
Chyba nie ma znaczenia, czy pod Linuksem, czy Windows. Kilkanaście lat
korzystałem z tego serwisu via Firefoks i nagle kilka dni temu zawiesili mi
konto do 2034 r. Bez podania przyczyn i jakichkolwiek wyjaśnień. E-maile
odbijają. Założyłem nowe konto, zalogowałem się i próba otwarcia linka
kończy się omawianym komunikatem
Post by Colnet
a poniżej jeden z komentarzy jest że video nie działa,
To nieistotne. Jakiś newbie nie zainstalował kodeków. Nieważne.
Post by Colnet
[...]
Mam malwarebytes i Ksperskiego. Kaspersky pilnuje sieci i niczego nie
wykrywa. MB znalazł trzy podejrzane elementy, które usunął. Niczego to nie
zmieniło. Chyba identyfikują mnie po IP i blokują. Można to jakoś obejść?
Chodzi o prawidłowe działanie linków do plików. Próbowałem również na
nowiutkim, czyściutkim laptopie z Windows 10 i jest to samo.

Pozdrawiam
Kamil
2022-07-31 07:46:32 UTC
Post by Colnet
Ja pracuję pod Linux'em i jak wkleję ten pierwszy link to mi się
wyświetla strona z video z jakimiś dziewczynami
Czy mając chwilę czasu mógłbyś założyć tam konto i sprawdzić, czy działają
linki?

Pozdrawiam
Jacek Maciejewski
2022-07-31 08:02:53 UTC
Post by Kamil
http://www.liveshow-tv.com/en/Forum/eUrotic-TV/Videos-Requests/The-complete-Show?p=4
U mnie (Firefox na linuksie) pojawia się strona o dokładnie tym adresie.
--
Jacek
I hate haters.
Kamil
2022-08-03 13:46:46 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Kamil
http://www.liveshow-tv.com/en/Forum/eUrotic-TV/Videos-Requests/The-complete-Show?p=4
U mnie (Firefox na linuksie) pojawia się strona o dokładnie tym adresie.
Dzięki za odzew. Ja również przez Firefoksa mam te stronę, ale po kliknięciu
w linki pojawia się strona z komunikatem:

Security Check:

a niżej jest "Submit", ale klikanie w to nic nie daje.

Ty jeśli nie jesteś zalogowany powinieneś mieć na linkach napis "Hidden
link , plese register"

Pozdrawiam
Kamil
2022-08-03 13:53:29 UTC
Post by Jacek Maciejewski
U mnie (Firefox na linuksie) pojawia się strona o dokładnie tym adresie.
Pod linkiem jest zrzut ekranu:

Pzdr