Poszukuję hostingu na www
Colnet
2021-06-23 13:59:59 UTC
Mam swoją stronę www już kilka lat, ale ostatnio zadzwoniła do mnie moja znajoma żeby jej poradzić z wybraniem hostingu, i miejsca rejestracji strony.
Ja już nie jestem w temacie bo tu się wszystko szyko zmienia i te kilka lat zrobiło swoje. Czy możecie mi pomóc i podrzucić mi jakieś może ze 2 adresy
na hosting na domenę typu .pl na którym chodziło by PHP i Java no i transfer do/od strony jakiś możliwy ?
Adam
2021-06-23 15:21:07 UTC
Post by Colnet
[...]
Co innego jest domena (czyli adres .pl .eu czy jakikolwiek inny), co innego
serwer DNS, a co innego hosting.
Każde z nich może być gdzie indziej. Tyle tylko, że przy przenoszeniu
domeny jest potrzebny authcode.

Ja mam trochę klientów na Supermediach, mam też trochę na własnych
serwerach.

Sporo osób też ma na różnych biz.pl, home.pl itp i w zasadzie nie
narzekają, o ile nie trzeba zrobić czegoś mniej typowego, np. zmiany portów
IMAP czy sftp. Wtedy dogadanie się z kimś, kto wie, o co się delikwent
pyta, może graniczyć z cudem.
--
Pozdrawiam.

Adam
Kamil
2021-10-01 16:40:46 UTC
Co innego jest domena (czyli adres .pl .eu czy jakikolwiek inny...
Adres internetowy to jest domena? To co podałeś wygląda raczej na nazwę
domenową, bo adres wygląda całkiem inaczej. Wg mojej wiedzy domena to
komputer, lub grupa komputerów posiadająca własny niepowtarzalny adres. Może
też mieć i najczęściej ma nazwę domenową tłumaczoną przez usługę/serwer DNS
na adres.

Pzdr
Jacek Maciejewski
2021-06-23 15:40:39 UTC
Z darmowych - www.prv.pl
--
Jacek
-I hate haters-
Colnet
2021-06-23 16:13:42 UTC
Post by Jacek Maciejewski
Post by Colnet
na hosting na domenę typu .pl na którym chodziło by PHP i Java no i transfer do/od strony jakiś możliwy ?
Z darmowych - www.prv.pl
dzięki za pomoc, na tym darmowym to chyba jakieś reklamy będą się pojawiały.
Które z tych biz.pl i home pl lepszy ma transfer ?
Adam
2021-06-24 10:32:44 UTC
Post by Colnet
Post by Jacek Maciejewski
Post by Colnet
[...]
Tutaj też nie pomogę.
Ale zrobiłbym tak:
założyć testowe konto na ftp i kilkukrotnie w różnych godzinach sprawdzić
transfer.
Jak będzie dochodził 1GB/s to w miarę dobrze. Jak będzie kilka razy więcej,
to jeszcze lepiej.
Ale w przypadku serwera www i serwera POP3 oprócz żywego transferu ma
znaczenie wielodostęp.

Najbardziej znane hostingi borykają się z tym, że są najbardziej znane ;) -
stąd też najbardziej oblegane. To może być wada.
--
Pozdrawiam.

Adam
Colnet
No tak, ale jak założyć testowe konto w sytuacji gdy oni od razu chcą kasę ?
Robert Wańkowski
2021-07-01 16:35:29 UTC
Post by Colnet
Post by Adam
[...]
W nazwa.pl i Webwave nie chcą.
Właśnie się też zastanawiam, ale pod kątem kreatora stron.
nazwa pl daje za 100 zł na rok serwer i WordPressa, Webwaave za 250 zł
kreator i serwer wszystkomający.
I nie wiem czy dam radę z tym WP, bo za 150 zł więcej mam fajny kreator
od Webwave.
Robert
Kamil
2021-10-01 16:45:15 UTC
Post by Robert Wańkowski
fajny kreator
Po co komu kretyński "fajny" kreator, jak on chce tylko hosting?

Pzdr