reverse ssh tunnel
k3o
2022-02-22 16:49:51 UTC
Cześć.
Kiedyś jak konfigurowałem sobie reverse ssh tunnel to coś kojarzę, że w
kliencie windowsowym można było przekierować zdalny port niekoniecznie
za pomocą putty, ale poprzez wiersz poleceń w windowsie.
Nie mogę tylko sobie przypomnieć nazwy tego polecenia.
Czy ktoś może pamięta jak ono mogło się nazywać?

pozdrooo.
majster
2022-02-23 14:27:14 UTC
Post by k3o
[...]