Brak dostępu przez FTP
Kamil
2022-10-30 12:38:17 UTC

Mam stronkę na prv.pl. Od jakiegoś czasu nie mogę dostać się do tej strony
przez FTP. Mam poniższe komunikaty:

Co może być przyczyną? Do tej pory wszystko działało dobrze. Zmieniłem
dostawcę internetu. To może być przyczyna? Jeśli potrzebne sa jakieś
dodatkowe informacje, proszę pisać.

Pozdrawiam
r***@konto.pl
2022-10-30 22:20:41 UTC
Post by Kamil
Witam
Mam stronkę na prv.pl. Od jakiegoś czasu nie mogę dostać się do tej strony
https://kamil100.refy.pl/Komunikat%202.jpg
https://kamil100.refy.pl/Komunikat.jpg
Co może być przyczyną? Do tej pory wszystko działało dobrze. Zmieniłem
dostawcę internetu. To może być przyczyna? Jeśli potrzebne sa jakieś
dodatkowe informacje, proszę pisać.
Zmień w edycji połączenia z passive na active (czy odwrotnie) -- na szybko
powinno pomóc.
Kamil
2022-10-31 07:20:01 UTC
Post by r***@konto.pl
Zmień w edycji połączenia z passive na active (czy odwrotnie)
Ogromne dzięki! Zaptaszkowałem "paasive" i działa ")

Pozdrówka