Zdalny pulpit - za routerem.
Krzysztof.Wocial
2009-07-14 07:36:04 UTC
Witam szanownych grupowiczów.
Od jakiegoś czasu walczę z wbiciem się z zewnątrz na swój domowy komputer
przy użyciu UltraVNC.
Niestety nie mogę uzyskać połączenia.
Komp jest za routerem Linksys WAG-200 EU, łącze NET24 na BSA, korzystam z
DynDNS.
Port UDP 5900 przekierowany na ww komputer (IP przypisane na stałe),
włączony i ustawiny także na ten komputer DMZ.
Niestety, jak pisałem na początku, nie można się połączyć.

Czy jakaś dobra dusza pomoże, krok po kroku, w rozwiązaniu problemu?
Oczywiście pod warunkiem że jest to wykonalne.

Pozdrawiam!
Leszek K.
2009-07-14 08:07:14 UTC
Post by Krzysztof.Wocial
[...]
Jak to windows to może zapora blokuje?
Krzysztof.Wocial
2009-07-14 09:53:08 UTC
Post by Leszek K.
Post by Krzysztof.Wocial
[...]
O właśnie, zapominałem o tej dość istotnej informacji: Windows Vista HP 32
bit.
Zapora jest teoretycznie OK, z innego kompa wewnątrz sieci da się połączyć.
qlphon
2009-07-14 10:19:58 UTC
Post by Krzysztof.Wocial
[...]
a czy WAG200 nie ma wbudowanych VPNów?
bo wtedy na pewno byłoby bezpieczniej....
Krzysztof.Wocial
2009-07-14 10:36:09 UTC
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
[...]
Jest coś takiego, niestety moja wiedza nie jest wystarczająca do
uruchomienia tej funkcji...
Pomocy???
qlphon
2009-07-14 11:05:04 UTC
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
a czy WAG200 nie ma wbudowanych VPNów?
bo wtedy na pewno byłoby bezpieczniej....
Jest coś takiego, niestety moja wiedza nie jest wystarczająca do
uruchomienia tej funkcji...
angielski znasz?
szczegółow nie pamietam, ale chyba konfiguracje vpn leciało się
jakims niezbyt skomplikowanym wizardem
Krzysztof.Wocial
2009-07-14 11:25:48 UTC
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
[...]
Z moim angielskim raczej kiepsko, wizarda nie ma, tylko Help mówi:
Security Tab / VPN Passthrough

Use the settings on this tab to allow VPN tunnels using IPSec, L2TP, or PPTP
protocols to pass through the Gateway's firewall.
VPN Passthrough IPSec Passthrough
Internet Protocol Security (IPSec) is a suite of protocols used to implement
secure exchange of packets at the IP layer. IPSec Passthrough is enabled by
default. To disable IPSec Passthrough, select Disable.

PPPoE Passthrough
To allow PPPoE to be tunneled through an IP network. PPPoE Passthrough is
enabled by default. To disable PPPoE Passthrough, select Disable.

PPTP Passthrough
Point-to-Point Tunneling Protocol (PPTP) allows the Point-to-Point Protocol
(PPP) to be tunneled through an IP network. PPTP Passthrough is enabled by
default. To disable PPTP Passthrough, select Disable.

L2TP Passthrough
Layering 2 Tunneling Protocol is an extension of the Point-to-Point
Tunneling Protocol (PPTP) used to enable the operation of a VPN over the
Internet. L2TP Passthrough is enabled by default. To disable L2TP
Passthrough, select Disable.

Potrzebuję instrukcji, bez tego ani rusz...
Paweł Muszyński
2009-07-14 11:48:16 UTC
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
[...]
To jest tylko przepuszczanie VPN, a nie serwer VPN :-)
--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl
qlphon
niestety masz racje...
qlphon
2009-07-14 13:54:06 UTC
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
[...]
dupa... brak terminowania vpn na tym routerze
ale może inni powiedz czy na WAG200 da się wgrac ten open-source soft?
jak nie to bedziesz musiał otworzyc jednak porty
ale wybierz wtedy szyfrowaną wersję vnc
MK
2009-07-14 16:12:46 UTC
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
[...]
moze logmein.com bedzie lepszy

wocial
2009-07-14 18:20:32 UTC
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
[...]
Witam!
Może wróćmy w takim razie do potania z początku: które porty
przekierować coby wbić się za pomocą UltraVNC za bramę?
Na router mogę się zalogować bez problemu teraz z pracy, dalej ani
rusz...
MK
Wydaje mi sie ze 5800 i 5900. Te same porty otworz na firewallu na windowsie
Kajetan
2009-07-14 20:12:51 UTC
Post by Krzysztof.Wocial
O właśnie, zapominałem o tej dość istotnej informacji: Windows Vista HP 32
bit.
Zapora jest teoretycznie OK, z innego kompa wewnątrz sieci da się połączyć.
To niczego nie przesądza, jeśli zaporę masz ustawioną na akceptowanie
połączeń "tylko z mojej podsieci".

Adam Przybyla
2009-07-15 06:10:45 UTC
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
Post by Krzysztof.Wocial
Post by qlphon
[...]
... z portem adsl to niezbyt. Soft dziala tylko na eternetowych ruterkach.
Z powazaniem
Adam Przybyla
Bartek
2009-07-15 09:13:28 UTC
A nie TCP ??
sumar
2009-07-15 13:08:17 UTC
Przecież Linksys też jest v "mojej podsieci", specjalisto sieciovy.
b***@nano.pl
2009-07-15 14:51:18 UTC
Post by sumar
Post by Kajetan
To niczego nie przesądza, jeśli zaporę masz ustawioną na akceptowanie
połączeń "tylko z mojej podsieci".
Przecież Linksys też jest v "mojej podsieci", specjalisto sieciovy.
Uwaga, nie dokarmiać tego trolla.

wer
Jacek D.
2009-07-15 17:36:16 UTC
Dnia 14 lip o godz. 09:24 Krzysztof.Wocial napisał(a):

A nie może to być np. program Team Viewer? Doskonale sobie radzi z NATem.
Jacek D. [priv = lp<>pl]
Krzysztof.Wocial
2009-07-15 20:12:12 UTC
Post by Jacek D.
A nie może to być np. program Team Viewer? Doskonale sobie radzi z NATem.
Jacek D. [priv = lp<>pl]
Generalnie raczej nie, mam zainstalowany software na służbowym kompie i nie
mogę kombinować...

Następna strona >
Strona 1 z 2