Jak zablokować program na routerze TP-Link
Ja
2011-12-26 22:31:39 UTC
Witam.

Mam router TP-Link TD-W8901G. W sieci jeden komputer i telewizor podłączone
kablem, i dwa laptopy przez WiFi. I teraz pytanie - jak na nim zablokować
jeden konkretny program (a konkretniej - grę sieciowa) dla konkretnego
laptopa? Jeśli nie da się dla jednego, może być zablokowany dla całej sieci.

Dodam, że dla jednego stacjonarnego komputera mam włączone DMZ (ale nie
tego, na którym chcę zablokować). Po za tym mam wyłączony firewall. Wolę
włączyć firewalle na każdym komputerze. To powoduje o wiele mniej problemów.
sumar
2011-12-26 23:56:45 UTC
Post by Ja
[...]
Całej gry nie zablokujesz na routerze, jedynie możliwość łączenia się jej
z Internetem. Dowiedz się z jakich portów korzysta i je zablokuj. Chyba, że
to gra w przeglądarce WWW, wtedy masz problem, bo portu 80 raczej nie
zablokujesz.
o***@pwr.wroc.pl
2011-12-27 00:40:57 UTC
Post by sumar
Post by Ja
[...]
Wtedy sprawdź pod jakimi adresami IP stoją serwery gry i zablokuj
połączenia do nich.
orcus
Ja
2011-12-27 13:44:39 UTC
Post by sumar
[...]
Konkretnie chodzi o World Of Warcraft. Jużwiem, na jakich portach chodzi.
Nie muszę blokować całej gry :)
Wystarczy, że się nie połączy.
sumar
2011-12-27 14:18:14 UTC
Post by Ja
Konkretnie chodzi o World Of Warcraft. Jużwiem, na jakich portach chodzi.
No to sprawa prosta. A myślałem, że może chodzi o jakąś mózgojebną grę
przeglądarkową typu Tibia.
Feromon
2012-01-06 01:03:11 UTC
Post by Ja
Post by sumar
[...]
Teraz dziecko będzie chodziło grać do kolegów, a na starość odda Cię do domu
starców :))))))
W międzyczasie będzie resetować router od czasu do czasu, dodając Rodzicowi
nieco pracy...

Feromon