Jak zablokować program na routerze TP-Link
Ja
2011-12-26 22:31:16 UTC
Witam.

Mam router TP-Link TD-W8901G. W sieci jeden komputer i telewizor pod³±czone
kablem, i dwa laptopy przez WiFi. I teraz pytanie - jak na nim zablokowaæ
jeden konkretny program (a konkretniej - grê sieciowa) dla konkretnego
laptopa? Je¶li nie da siê dla jednego, mo¿e byæ zablokowany dla ca³ej sieci.

Dodam, ¿e dla jednego stacjonarnego komputera mam w³±czone DMZ (ale nie
tego, na którym chcê zablokowaæ). Po za tym mam wy³±czony firewall. Wolê
w³±czyæ firewalle na ka¿dym komputerze. To powoduje o wiele mniej problemów.
sumar
2011-12-26 23:58:03 UTC
Mam router TP-Link TD-W8901G. W sieci jeden komputer i telewizor podłączone
kablem, i dwa laptopy przez WiFi. I teraz pytanie - jak na nim zablokować
jeden konkretny program (a konkretniej - grę sieciowa) dla konkretnego
laptopa? Jeśli nie da się dla jednego, może być zablokowany dla całej sieci.
Całej gry nie zablokujesz na routerze, jedynie możliwość łączenia się jej
z Internetem. Dowiedz się z jakich portów korzysta i je zablokuj. Chyba, że
to gra w przeglądarce WWW, wtedy masz problem, bo portu 80 raczej nie
zablokujesz.
o***@pwr.wroc.pl
2011-12-27 00:40:57 UTC
Post by sumar
[...]
Wtedy sprawdź pod jakimi adresami IP stoją serwery gry i zablokuj
połączenia do nich.
orcus
Ja
2011-12-27 13:44:14 UTC
Ca³ej gry nie zablokujesz na routerze, jedynie mo¿liwo¶æ ³±czenia siê jej
z Internetem. Dowiedz siê z jakich portów korzysta i je zablokuj. Chyba,
¿e
to gra w przegl±darce WWW, wtedy masz problem, bo portu 80 raczej nie
zablokujesz.
Konkretnie chodzi o World Of Warcraft. Ju¿wiem, na jakich portach chodzi.
Nie muszê blokowaæ ca³ej gry :)
Wystarczy, ¿e siê nie po³±czy.
sumar
2011-12-27 14:20:04 UTC
Konkretnie chodzi o World Of Warcraft. Jużwiem, na jakich portach chodzi.
No to sprawa prosta. A myślałem, że może chodzi o jakąś mózgojebną grę
przeglądarkową typu Tibia.
Feromon
2012-01-06 01:03:11 UTC
Post by sumar
[...]
Nie muszę blokować całej gry :)
Wystarczy, że się nie połączy.
Teraz dziecko będzie chodziło grać do kolegów, a na starość odda Cię do domu
starców :))))))
W międzyczasie będzie resetować router od czasu do czasu, dodając Rodzicowi
nieco pracy...

Feromon